Weer thuis - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Lex en Lia Warmerdam - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Lex en Lia Warmerdam - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Lex

Blijf op de hoogte en volg Lex en Lia

03 Mei 2009 | Nederland, Hillegom

We zijn weer terug in Hillegom.

Het ontbijt in Uddel was heerlijk en ook gezellig. We raakten aan de praat met verschillende gasten. Ook de eigenaar kwam nog langs met een verslag van zijn tocht naar Rome en alle etappeplaatsen die hij had aangedaan.

De hele dag tegen de wind in gefietst. Eerst viel het nogal mee. Maar na Nijkerk was het bingo. Regen en daarbij wind. Na een pauze in Hilversum verdween de regen, doch bleef de wind. Die zijn we ook niet meer kwijtgeraakt. Beukend op de pedalen langs de Vinkeveense Plassen, langs de weilanden bij Mijdrecht. In Uithoorn een welverdiende laatste pauze gehouden. Daarna via Aalsmeer, Hoofddorp, Zwaanshoek en Bennebroek naar huis gefietst. Spulletjes opgeruimd en daarna naar een overheerlijk Italiaans restaurant (Il Mulino) in Lisse om de koolhydraten aan te vullen. Kortom, een prima en inspannende voorjaarstrip.

• 05 Mei 2009 - 10:31

Ww:

Mooie verhalen,

geniet er lekker van, ik zie jullie 27 juni. Hou me op de hoogte van alle lekkebanden.

kus WW
Lex en Lia

Met deze site willen we onze familie en vrienden op de hoogte houden van onze belevenissen onderweg. We wensen elke bezoeker/-ster veel leesplezier !!!!

Actief sinds 05 Maart 2009