Sint Pietersplein bereikt - Reisverslag uit Rome, Italië van Lex en Lia Warmerdam - WaarBenJij.nu Sint Pietersplein bereikt - Reisverslag uit Rome, Italië van Lex en Lia Warmerdam - WaarBenJij.nu

Sint Pietersplein bereikt

Door: Lex

Blijf op de hoogte en volg Lex en Lia

23 Juni 2009 | Italië, Rome

Het idee dat Rome nu toch wel heel dichtbij is gekomen, maakt het fietsen er een stuk makkelijker op. We hebben, zeker de eerste vijftien kilometer, ook de wind nog in de rug. Dus, Rome opgelet, we komen.
Met hier en daar een pittige heuvel bereiken we de voorsteden. Het verkeer is direct al een stuk drukker en we komen ons eerste ernstige ongeval van de reis tegen (scooter onder personenauto, zag er niet best uit). In Rome zelf is het een drukte van belang. Kris-kras komen we bij het Sint Pietersplein aan. Er staan duizenden mensen. Hun belangstelling gaat overigens niet uit naar een paar fietsers uit Hillegom. Wel is er iemand zo behulpzaam om een foto van ons beiden te schieten. Dan bellen we met de ouders en Justin en Wilmar om te melden dat we aangekomen zijn. We vervolgen onze weg richting ons hotel, niet ver van het Vaticaan. Na het inchecken nemen we een heerlijke douche en gaan de stad verkennen.
delen.

We gaan nu nog een paar dagen genieten van Rome (en van elkaar) om zaterdag 27 juni terug te vliegen naar Nederland.

• 23 Juni 2009 - 18:43

Jus & Ca:

Lieve Pa & Ma,

Jullie zijn er!!!!!

Wij zijn echt ontzettend trots en zouden jullie het liefst nu in de armen vliegen om te feciliteren!!!

Als we binnenkort met zijn allen in NL zijn kunnen wat ons betreft aardig wat champagnekurken knallen!!!

- Jullie hebben Rome op de fiets bereikt!
    - Wim komt terug uit England!
    - Steph komt terug uit Argentinie!
    - Ca haar job is verlengd!
    - En ik heb mijn studie afgerond!

Ik zeg zet maar koud.....!!!!

Tot snel.

X Jus & Ca

• 23 Juni 2009 - 19:00

Ton En Marga, :

ja het doel is niet belangrijk maar de reis.
    dat hebben we zeker mogen meemaken.
    dank voor de brede uitvoerige teksten die de sfeer mooi weergeven.

• 23 Juni 2009 - 19:01

Mirjam:

Wauwww wat goed jullie zijn dr!

Echt super goed gedaan!
    *** Gefeliciteerd ***!!

Geniet nog even lekker daar in Rome!

XX Mirjam

• 23 Juni 2009 - 19:08

Georgette:

Lieve mensen, wat een geweldig resultaat en wat een beloning om in deze mooie stad aan te komen.Geniet van het gevoel dat jullie deze inspanning hebben geleverd en van het plezier dat het heeft opgeleverd. Nog even La dolce Vita beleven en dan terug want hier is het ook mooi weer.

• 23 Juni 2009 - 19:18

Michel En Anita:

Beste Lex en Lieve Lia,

Jullie zijn KANJERS. Jullie kozen dan wel niet uit een van de gemakkelijkste wegen om naar Rome te komen....maar zie ze daar glunderend poseren op het Sint Pietersplein (heeft de paus het fotootje voor jullie geschoten?). We hebben genoten van de leuke en onderhoudende reisverslagen (het was een beetje alsof we achterop de fiets zaten....soms kon je het zeker zelfs voelen). Wij gaan er vanavond nog een heerlijk italiaans wijntje op drinken, jullie neem ik aan ook. Geniet de komende dagen van die prachtige stad en veel plezier. groeten, michel

• 23 Juni 2009 - 19:38

Jan Willemse:

Proficiat, genoten van jullie reis verslagen.Een behouden thuiskomst toegewenst.Vriendelijke groet van Jan en Alma

• 23 Juni 2009 - 19:45

Cees En Simone:

Hallo Lia en Lex. Gefeliciteerd
    Wat een prachtige prestatie dit moet een heerlijk gevoel geven.
    Bedankt voor de mooie verhalen.
    Laat jullie nog maar even lekker verwennen in Rome Groetjes Cees en Simone

• 23 Juni 2009 - 20:04

Jeannette:

Lieve Lex en Lia,

GEWELDIG wat een prestatie. Jullie kunnen er trots op zijn dat jullie dit met z'n tweeën gedaan en bereikt hebben. Ga nu van Rome genieten. Dikke kus voor jullie van ons Frans en Jeannette

• 23 Juni 2009 - 20:46

Ellen En Marc:

Hoi Lia en Lex,
    Een fantastische prestatie waarvan wij op afstand hebben kunnen meegenieten dankzij jullie aanstekelijk verhaal van en over jullie fietsavontuur!!
    Liefs en groeten.

• 23 Juni 2009 - 20:57

Dirk:

Nog even genoten van jullie laatste reisverslagen. Nog een mooie tijd in Rome en Lex, wat een prachtig shirt, groet, Dirk

• 23 Juni 2009 - 21:33

Theo En Ada :

Beste Lia en Lex,

Fantastisch. Van harte gefeliciteerd met deze overwinning. Wat een prestatie, klasse. En wat hebben wij genoten van jullie reisverslagen.
    Lex, ik zou maar een boek gaan schrijven. Vragen jullie of de Paus jullie fietsen wil inzegenen, daar zijn ze wel aan toe. Misschien jullie ook wel een beetje??? Tot gauw in Holland.

Groeten Ada en Theo

• 24 Juni 2009 - 09:28

Anton En Desiree:

Lieve Lex en Lia,
    Wat een geweldige prestatie. Wij vonden het heerlijk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien. Wij kunnen zien dat jullie hebben genoten maar dat het soms ook echt afzien was. Het bereiken van Rome moet voor jullie dan ook wel heel goed voelen! Geniet van deze heerlijke relaxe dagen in Rome. Dikke kus van ons. Anton, Desiree en een knuffel van Emma en Friso

• 24 Juni 2009 - 11:01

Franka:

PROFICIAT!!! Wat een geweldige prestatie, wat wordt de volgende?! Alpe d'Huez is nu appeltje, eitje en vast geen uitdaging meer voor jullie ;-)! Wel jammer van de reisverslagen die nu ophouden te bestaan....
    Geniet nog van al het pauselijke daar, de zegen vast al gekregen ;-)! Groetjes, Franka

• 24 Juni 2009 - 11:41

Frans En Marja:

Gefeliciteerd!!!! een geweldige prestatie. En bedankt voor de mooie en leuke verhalen. Een prachtige reis afgerond, waar we allemaal een beetje van konden meegenieten.

• 24 Juni 2009 - 15:36

Steph:

JOEHOEEEEEOOOOE GEHAALD!!!!

Had uiteraard ook niet anders verwacht ;)!

Een reis om zeker nooit meer te vergeten!

Hele fijne dagen in Rome!

Hasta Luego!

Besitos

• 24 Juni 2009 - 15:55

Niek En Sanne :

Medefietsers!!!!
    Wat hoor de ik van Koos, jullie ook op de fiets? Gefeliciteerd met het behalen van rome! Sanne en ik zijn ook onderweg (einddoel hebben we nog niet), maar over een paar dagen zijn we ook in Rome haha. Misschien samen een wijntje doen op alle kilometers, we zijn erg benieuwd naar jullie verhalen! Op www.niekensanne.volgjeons.nl zijn we te volgend of je kan me mailen op niek_1982ahotmail.com.
    Ciao!Niek

• 24 Juni 2009 - 17:37

Moeder Cor En Vader:

van harte gefeliciteerd
    met het behalen van jullie doel en wij hebben genoten van jullie verslagen wij zullen deze reis niet meer maken want we hebben in gedachten hem alo gemaakt door de goede verslagen bedankt daarvoor en tot gauw groeten in hillegom

• 24 Juni 2009 - 20:36

Rick Hedges:

gefeliciteerd!
    heb toch wel erg goed gekeken naar de foto op 'het plein', maar kon de paus nergens ontwaren.. kon hij niet effe z'n kerkje uitkomen om jullie te verwelkomen? geen manieren die man:-)
    greetz,
    rick

• 24 Juni 2009 - 21:28

Jan En Sarina:

GEWELDIG!!!!
    Wat een eer om zo'n collega en zijn lieve vrouw te hebben. Kanjers zijn jullie. Eeuwige roem en glorie!
    Van harte gefeliciteerd een waarlijke top prestatie. Ga nu maar lekker rustig aan doen en geniet van Rome. Doe die oude man de groeten!
    Leuk hoor om jullie reisverslag te lezen.Moeten we meer stimuleren binnen oi, hebben we sávonds eens relaxte literatuur om te lezen. Volgens mij neemt Jörgen het stokje over.
    Groet Jan en Sarina

• 25 Juni 2009 - 10:06

Jörgen En Rosanne:

Lex, Lia,
    waanzinnig gefeliciteerd!
    Jullie hebben een ongelofelijke prestatie neergezet. Dank je wel voor je mooie verhalen.
    Heel veel (uitrust?)plezier toegewenst in Rome, en neem nog duo grande gelato...
    In Rome smaken ze het best!

Groet, Rosanne en Jörgen

• 25 Juni 2009 - 17:53

Fons En Ada:

Joepie de poepie!!
    We doen het jullie niet na!
    Als we ooit gaan dan vliegen we maar missen dan natuurlijk de spannende verhalen!
    Ik loop wel op te scheppen tegen collega's over jullie!
    Tot gauw in Nederland
    Kus van ons.

• 26 Juni 2009 - 12:37

Carel Le Brun:

Hoewel ikzelf geen onverdienstelijk fietser ben heb ik ( na een tip van Justin op Daniels zijn verjaardag) met veel bewondering jullie verlsagen gelezen. Diep respect voor jullie tocht. Heb zelf veel gefietst in Frankrijk en Italie ( zonder bepakking) dus ik weet wat je allemaal tegen kunt komen. Bedankt voor jullie verslag en op de zeilboot ( in september) met de jongens) hoop ik nog wat details van Lex te horen

• 26 Juni 2009 - 17:43

Jan En Joke:

Fantastisch 2455 km een geweldige prestatie. Zeker een ervaring om nooit te vergeten. Geniet nog lekker in Rome en doe de groeten aan de paus als je hem tegen komt. Groeten Jan en Joke
Lex en Lia

Met deze site willen we onze familie en vrienden op de hoogte houden van onze belevenissen onderweg. We wensen elke bezoeker/-ster veel leesplezier !!!!

Actief sinds 05 Maart 2009