Eindelijk, een rustdag - Reisverslag uit Cork, Ierland van Lex en Lia Warmerdam - WaarBenJij.nu Eindelijk, een rustdag - Reisverslag uit Cork, Ierland van Lex en Lia Warmerdam - WaarBenJij.nu

Eindelijk, een rustdag

Door: Lex

Blijf op de hoogte en volg Lex en Lia

04 Augustus 2011 | Ierland, Cork

Vanochtend dachten we een gat in de dag te slapen. Om 8 uur onze tijd (in Nederland is het dan 9 uur) rinkelde de telefoon. Wilmar. Hoe is 't met jullie? Hij had bij zijn ontbijt onze verslagen gelezen en vroeg zich af hoe we 't maakten? De verplaatsing van gisteren richting het Imperial Hotel (Executive Room) is ons goed bevallen. Even geen bovenmatige inspanningen. Nu we toch wakker zijn, gaan we aan de slag. Na de ochtend-douche doet Lia een was. Daarna gaat deze was door onze eigen centrifuge.
We ontbijten in de stad.
Daarna doen we onze eigen Hop-on-Hop-off-tour door Cork. Op ons gemak fietsen we via het stadhuis, verschillende kerken, de English Food Market, de campus van de Universiteit, het park langs de rivier Lee, naar de kathedraal.
We stallen onze fietsen na een tocht van 15 kilometer en vier uur later bij het hotel. Ze hebben een ereplek. We gaan nu Cork te voet ontdekken. Het is een leuke stad, met veel leuke winkels en dat allemaal binnen handbereik en loopafstand.
Dit verslag maken we in het internetcafe, zodat we de avond vrij hebben voor food-and-drinks.
Bye Bye en tot het volgende verslag.

• 05 Augustus 2011 - 06:11

Philippe:

Hoi Lia en Lex,

Justin vertelde me laatst dat jullie een eindverslag bijhielden online.

Het is duidelijk dat er veel moois te zien en dat jullie het goed naar jullie zin hebben.

Nog veel plezier en sterkte aankomende week.

Groet

• 05 Augustus 2011 - 08:20

Ad En Joke:

Hallo Lex en Lia,

Leuk jullie verslagen (weer) te lezen. Prachtig beeld van een geweldig mooi land!
    Nog veel plezier met de overige kilometers.

Groetjes Ad en Joke
Lex en Lia

Met deze site willen we onze familie en vrienden op de hoogte houden van onze belevenissen onderweg. We wensen elke bezoeker/-ster veel leesplezier !!!!

Actief sinds 05 Maart 2009